Repair King Scratch Remover Pengilap Kereta Terbaik Alaf Baru !!










REPAIR KING
TEKNOLOGI TERBARU PENGILAT KERETA

Weight: 310g

DETAILS
TEKNOLOGI TERBARU PENGILAT KERETA - PASTI BERKESAN


Apakah Yang Anda Bakal Perolehi Dengan Sebotol Repair King Ini?

MENGHILANGKAN KESAN CAT AKIBAT BERGESEL

Anda tidak perlu "tampal" dengan cat baru untuk menutupi kesan cat dari kereta lain akibat bergesel. Kesan cat dapat ditanggalkan dengan hanya 2 kali gosok je.

ANTI CALAR

Calar adalah perkara yang menyakitkan mati pemilik kendaraan. calar halus dan calar biasa boleh dihilangkan tanpa perlu hantar ke kedai cat. Kesan calar terus hilang selepas digosok dengan Repair King sampai bila bila.

MENGHIDUPKAN WARNA MATI

Warna menjadi lebih terang dan berkilat semula. Kereta anda kelihatan seperti baru keluar dari showroom! Jika hantar untuk cat semula, paling kurang anda kena standby RM1000 ke atas. Jimat duit boleh guna untuk shopping baju raya nanti.
.
MENGHILANGKAN WARNA KUSAM AKIBAT SELALU BERJEMUR

Jika kereta anda selalu terdedah kepada matahari, proses oxidation akan berlaku dengan sangat cepat. Habuk halus melekat dan mengeras pada bermukaan yang berjemur. Dengan hanya sekali sapuan, warna kereta menjadi berkilat dan sekata.

HEADLAMP PROTECTION

Kesan lampu pudar atau lampu kuning dapat dihilangkan. Repair King membantu lampu kelihatan baru dan cahaya bertambah terang. Lepas ni anda lebih mudah untuk memandu pada waktu malam. Selain itu lampu terang membantu anda supaya dilihat pada waktu malam dan mengurangkan risiko kemalangan.

WATERMARK REMOVER

Kesan watermark ini boleh menjadikan kereta anda seolah olah tidak pernah di basuh. Selepas sekali penggunaan Repair King, watermark terus hilang dan kereta anda kelihatan lebih cantik dan berkilat. Tak perlu lagi buat treatment khas ribuan ringgit semata mata nak hilangkan kesan watermark.

MENGHILANGKAN KESAN TAR

Kesan tar yang bertahun lamanya dapat disingkirkan dengan mudah tanpa mengopek cat sedia ada. Diformulasi khas utk bertindak balas dengan bahan kimia yang terbaik untuk permukaan cat. Kesan tar dapat dihilangkan dengan kos yang paling minima.

MENGHILANGKAN KESAN STICKER

Repair King mempunyai bahan yang diformulakan untuk menyingkirkan kesan kesan gam atau sticker pada badan kereta. kesan sticker hilang selamanya dengan hanya satu sapuan.


Untuk tempahan produk sila hubungi Noora 013-2191301.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Wow Murah Nyer !!! Blog Design by Ipietoon