Dapatkan AO II Untuk Menambah Pengambilan Oksigen Di dalam Badan.





Pernah tak rasa letih mengantuk sesak nafas dan selalu pening? Ini tanda-tanda badan anda kekurangan oksigen.

Oksigen merupakan sumur hidup. Kita dapat hidup berhari-hari tanpa makanan dan air, tetapi kita akan mati dalam masa 6 minit tanpa oksigen. 

Oksigen ialah bahan perlu kerana tubuh menghasilkan jutaan sel baru untuk menggantikan sel yang mati dalam proses metabolik setiap hari.

Kekurangan oksigen boleh membawa kepada penyakit kronik seperti kanser, darah tinggi kencing manis dan sebagainya.

Kita juga rasa terganggu apabila sering rasa pening. Takut nak memandu, takut nak naik lift, takut nak melancung. Semuanya disebabkan oleh badan kekurangan oksigen.


Oksigen penting untuk mencegah kanser. Oksigen berupaya meneutralkan bahan-bahan karsinogen (akibat hasil sampingan metabolisme asid lemak) kepada bahan yang tidak berbahaya.

Bagaimanapun, kehidupan moden dan pencemaran perindustrian sering menjadi penghalang pengambilan oksigen yang mencukupi tanpa disedari. 

Akibatnya, proses metabolik dan pembaharuan sel kita terganggu.


AO II ialah suplemen oksigen dari ELKEN yang unggul, ia mengandungi elektrolit oksigen yang stabil dan mengandungi lebih 1000 kali ganda kandungan oksigen berbanding air paip. 

Ia membekalkan oksigen berkualiti untuk badan dengan segera supaya melegakan simptom kekurangan oksigen dan mencegah pelbagai masalah kesihatan.

Dengan adanya lebih tenaga dan fokus, prestasi anda akan meningkat dan anda boleh melakukan lebih banyak tugas dalam sehari. 

Dengan hanya beberapa titisan AO2 ke dalam air anda setiap hari akan membantu mencegah jangkitan, menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan imuniti anda, dan dengan itu, meningkatkan kesihatan keseluruhan dan prestasi anda dalam fungsi-fungsi harian.

Hubungi Noora 013-2191301 untuk maklumat produk.

AO II juga sangat baik untuk  mereka yang mengidap penyakit asma, saluran pernafasan dan masalah paru-paru.














PELBAGAI KEGUNAAN AO II 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Wow Murah Nyer !!! Blog Design by Ipietoon